Alla inlägg den 21 mars 2016

Av cija - 21 mars 2016 14:02

Maken var nog lite trött imorse så han glömde sin egen mobil.  

Frun var piggare för hon såg den när hon tog sin väska. Kanske beror det på att makens mobil hamnat under fruns väska?????  


Eftersom jag är en väldigt snäll fru så ringer jag till honom på hans arbetstelefon när jag parkerat bilen på jobbet.
När han ser sitt eget nummer ringa så tycker han sig känna igen det men kan inte placera det.   Är ju inte så ofta man ringer till sig själv.
Jag säger käckt att "Mitt namn är NN och jag har glömt min telefon hemma så att du vet varför jag svarar om du ringer".  Tog några sekunder innan han förstod vad jag sa   


Han behövde inte sin mobil sa han utan jag kunde ha den på jobbet. Ok, så den fick följa med in på jobbet och ligga och vila i min handväska inlåst i ett skåp!

Men det tog bara nån timme och så kom han till mitt jobb för att pussa sin fru! För det var väl självklart att han kom till mitt jobb för det????
Nehepp, så var det inte alls! Han kom bara för att hämta sin mobil!! Och sen pep han iväg igen!!
Undra om jag kan vara svartsjuk på mobilen!?  

 

Denna mobil-värld!

 

#mobiltelefon

#glömska

#svartsjukpåenmobil

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards