Direktlänk till inlägg 29 mars 2016

BUBBELBAD I SOVRUMMET!

Av cija - 29 mars 2016 19:30

Min make har varit i Göteborg och fick sova en natt på ett hotell pga en utbildning. Han landade på Hotell Arena .


Jag fick såklart sms av honom att han hade bubbelbadkar inne i rummet.
Självklart har han det tänkte jag och trodde inte ett dugg på honom utan tänkte att det var för att göra mig lite avundsjuk! 

Då fick jag se foton! Och mycket riktigt så var där bubbelbadkar nära sängen!!


Då BLEV jag lite avundsjuk!!! Jag hade också velat vara där såklart!!

Jag hade ju kunnat hoppa från sängen, över till badkaret och gjort såndär "kanonkula" / "bomben"!  

Fast det hade nog inte varit så lyckat för jag hade troligen slagit mig rejält.....men tanken var kul

Men ibland ska saker och ting bara stanna vid en tanke och inget mer


    



#bubbelbad

#bubbelbadpåhotell




 
 
Ingen bild

Amelia

29 mars 2016 19:40

SÅ häftigt!!!! :D

cija

30 mars 2016 14:33

Ja visst är det?! Och jag måste säga att det är nog ovanligt också :D

 
Ingen bild

Patrik

30 mars 2016 09:22

Skulle inte tackanej till att få ett sådant hotellrum när man bor på hotell:)

cija

30 mars 2016 14:34

Inte jag heller. Hade jag vetat detta hade jag tvingat min make att ta med mig :D

 
Gröngöling2

Gröngöling2

30 mars 2016 12:13

Vilket konstigt sätt att möblera, att ha badkaret bredvid sängen! Kanske för att man ska kunna göra kanonkulan direkt när man vaknat ...
Lycka till jättemycket med 50 procents jobb!! Nej, du ger dig verkligen inte i första taget, och det kommer säkert att gå bra! Bara att lyssna på kroppen och vila när det behövs. Kul med resan, det ska bli spännande att läsa om den sen!
Kram!

http://grongoling2.bloggplatsen.se

cija

30 mars 2016 14:35

Jo, det gäller att lägga sig på rätt ställe så man inte hamnar i badkaret! :D
Självklart ska jag skriva om resan ;)

Vi får hålla tummarna med jobbet. Vill ju gärna att det ska fungera.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cija - 9 december 2016 09:00

Att avhysa någon är inte så kul men i detta fall är det tyvärr ett måste. Fick ett bryt på sjukhuset när jag skulle ha mina cellgifter. Slutade med att personal kom på plats.  Vi pratade igenom det och jag drog i stora drag om allt som hänt. Dock v...

Av cija - 8 december 2016 21:30


Träffa läkaren för några dagar sedan. Hjälper inte detta cellgift är det hejdå!      Jag är i för dåligt skick för att gå på nästa! Han räknar med 2 ggr av nästa sort så stryker jag med av biverkningarna för de är så starka i den! I den jag h...

Av cija - 30 november 2016 20:20


Kom till slut hem från sjukhuset. Asih kom samma dag och besökte mig. Berättade vad de kunde bistå med. Jag var lite misstänksam men nu har det gått en tid och jag har fått mer insikt i vad de kan göra för mig! Var pigg när jag kom hem. Kände mig j...

Av cija - 12 november 2016 19:59

Fick senaste cytostatikan förra tisdagen. Fick den intravenöst....dvs genom venporten. Dagen efter var jag konstig i kroppen, hade lite ontöverallt men jag reagerade inte direkt. 2 dagar senare hade jag 39,1 i temp. Åkte till akuten och det såg u...

Av cija - 5 november 2016 16:17

När jag och maken var på vår planerade resa i Spanien så passade min bror, hans fru och min ena son på att fylla år. Men nu kom vi hem lite tidigare än beräknat så sonen fyllde år någon dag senare. Men då hade vi redan bokat in kalas helgen efter...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards