Alla inlägg under mars 2016

Av cija - 1 mars 2016 17:25

Måste äta mat innan sängdags.


Fick bli kycklingwok med grönsaker i teriakysås. Skulle varit hosinsås men det hade vi inte hemma.
Och egentligen skulle det vara strimlad kycklingfile men det hade jag inte heller hemma   så det blev kycklingfärs vilket gick precis lika bra.  


Till detta hade vi ris och kimchi.
Det var första gången jag testade kimchi. Var rätt smaklöst vilket förvånade mig för att jag trodde det skulle vara mer smak och "sting" i det.  


Men gott blev det.  


   


#kimchi

#kycklingwok

Av cija - 1 mars 2016 13:57

Vet inte hur jag har lyckats schabbla bort menyn här vad gäller besöksstatistiken.

Har du något bra förslag på hur man kan få tillbaka den på plats så tar jag tacksamt emot tips om detta!!  


Natten som har gått så var det meningen att jag skulle sovit.

Det gick inte så bra.  
När jag väl hade knölat till allt och allt låg bra i sängen så behövde jag gå till toaletten!! Typiskt!!

 

Sen var det ömsom kallt och ömsom varmt i sängen. Är lite fel på min kroppstermostat av alla mediciner.

Vid 4-tiden så började sömnen så smått att infinna sig men så råkade jag flytta armen lite och vips så var jag vaken igen!


Vid 6-tiden vaknade jag och där gav jag upp. Började masa mig så smått ur sängen, petade i mig en macka. Tog bilen till jobbet och piggnade till lagom till jag kom in på jobbet  


Klarade jobbet även om hjärnan var lite extra seg idag.


Ikväll var det meningen att jag ska på yoga men jag har avsagt mig det för jag känner att jag lär somna för natten innan yogan ens har hunnit börja ikväll.  


 



#dåligtmedsömn

#besöksstatistik

#behöverhjälpmedstatistikenpåbloggen



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards