Alla inlägg den 27 april 2016

Av cija - 27 april 2016 07:00

Sökte en ställning som det stod välkommen på och där jag skulle kunna ha lite blommor i en korg.
Men när jag väl hittade det jag sökte på Granngården så var måtten större än jag hade tänkt mig så det går inte att ha den på min trappa.  

Men jag hittade en liten hylla för lite blommor istället som jag och maken köpte.
Men jag vill inte ha bara blommor så jag valde månadssmultron, timjan och persilja också.
Så nu är vi där ofta och plockar persilja för att äta det direkt (mums!).  

Och så har jag fått lite ideér om såna där solcellslampor så det köpte jag också samma dag men det blev på ÖoB. Hittade även dem som mosaik-lampor men dessa får man hänga upp. Blir väl att jag hänger upp dem i hyllan vi köpte.
Vad händer då när jag kommer hem med allt detta? Jo det börjar HAGLA!   Och så regnar det!   Och det blev kallare!   Och det blåser massor!  
Medger att det kändes varmare i Norrbotten för snart en månad sedan än vad det är nu i södra Skåne!!


 
Lilla blom och kryddhyllan


Solcellslampor


   

Solcellslampa med mosaik. Lyser jättefint!

 
En liten bit från hemmet ser man sånt här. Dagen bilden togs var det fint väder!

 

 

#mosaik

#kryddplantor

#solcellslampor

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards