Alla inlägg den 8 maj 2016

Av cija - 8 maj 2016 17:08

Så var det då äntligen dags för bloggträffen igår.  
Hade verkligen sett fram emot denna.   Och den blev så trevlig! Det var verkligen kul att träffa de från förra bloggträffen och även att få träffa lite nya bloggare!  


Den som höll i det var tjejen bakom bloggen daysbyjohanna!

Vi samlades på La cucina och där höll vi också till hela kvällen.

Det var många skratt, mycket prat, vinstutdelning och så avslutades det med flera olika goodiebags med massor av grejor och spännande saker.   

 

 

 

Satte mig ute idag och provsmakade lite av varje från goodiebagen. Väskan finns förresten i olika färger!  



  

Allt från goodiebags är inte med här. Listan på allt finns nedanför bilderna.   Ta gärna ett kik på allt som goodiebagen innehöll!  


   

Vi har redan testat drickorna med havremjölk. Chokladdrickan var betydligt godare än jag trodde den skulle vara. Armbandet är fint, ska bli spännande att testa wildchipsen och glaset var ju bara så coolt   


 

Ytterligare några grejor. Fröknäcket (wow, så gott det var. Måste ha fler!   ). Väskan är urfin!    Avacadosmöret har jag inte provat ännu. Chokladen: cafe negro var inget för mig men maken gillade det. Den andre åt jag upp direkt   

 

 

Här är min matbeställning! Maten var mycket god på restaurangen  

 

 


Här är vad goodiebagen innehöll + lite kommentarer från mig:

*Chips (detta var gott och hela familjen gillade det) – Wild chips
*Väska (min är blå) – Hinza
*Varuprover – Libresse
*Varuprover – Plackers
*Alkoholfritt vin(passade mig som inte är så mycket för alkohol)  – MRG Wines

*Doftljus (var Clean cotton-lukt som luktade väldigt fräscht)  - Yankee candle 
*Fröer (jag ska så koriander)- Gardenhome
*Vattenpärlor, servetter & instagramkort - Linas glädjeyra 
*Avocadosmör - Klockargårdens 
*Minicanvas  & tavelkort - Lyckliga L8
*Knäckebröd(så underbart spröda och goda) - Vilmas Knäckebröd
*Armband - Änglaskär
*Reflex (lite annorlunda design men väldigt häftigt och reflexer är ett måste) - Minfot
*Turn up the heat, Caring massage glide & kärlekskort(blir en intressant sak att prova. Kortet fick maken) - Rfsu 
*Tandkräm (maken lär använda den)  - Colgate
*Duschkräm- Palmolive
*Rabattkod - Yeni
*Glasburk m. Handtag och Lock med sugrör  & Godis (cool grej)- Balders Hage
*Servetter - Duni
*Smycken från Lilja & Lykke(detta ser ni i bloggen på en av bilderna) - Glidehouse
*Doftpärlor(nyhet för mig som jag kommer att testa) - Dammtussen
*Sommarchoklad - Visauppskattning.se
*Poster - Redlica Design
*Bodypeeling & magasin - Dermosil
*Hallon&lakrits choklad (oj oj oj...det hamna i min mage innan maken hann se det! )- Minas chokladstudio
*Menskopp - Organicup
*Läppcerat(var jordgubbslukt) och Sprallig Alice te prov(jag gillar te) - Stjärnörter 
*Havredryck & Chokladdryck(chokladdrycken var godast) - Oatly
*nowmints (dom beslöt sig maken för att ha) - Mentos
*Näsdukar & alcogel - Gunry
*Powerinox - Vileda
*Nagellack (mörk lila), bodylotion, varuprover och kataloger - Jessica Olandersson/oriflame
*Smultron och gojibär (den beslöt sig sonen för att vilja ha) - Shape drinks
*Rabattkod - cocoo.se


Vinsterna på vinstbordet var följande:
Alkoholfritt vin(detta vann jag! ) - MRG Wines
Doftljus - Yankee Candle
Rivsalt + rivjärn - Rivsalt
Hygienprodukter -Ellen
Smycken - Änglaskär
Armband  - Yeni
Decilitermått & Plåtburk - Balders Hage
Väska med tillhörande vepa, middagsservett, lunchservett och kaffeservett - Duni
Presentkort - Redlica Design 
Kryddmixar & Te (jag vann ett grönt te...perfekt då jag dricker grönt te)- Stjärnörter 
Gosedjur - Mykids 
Choklad - Estebans


#BloggträffKristianstad2016
#goodiebags
#mängderavspännandesaker


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards