Alla inlägg den 5 juni 2016

Av cija - 5 juni 2016 14:19

Tog några dagars paus från nätet. Kände att jag behövde det. Inte för cancern utan snarare för att det varit så tokigt varmt så jag har knappt orkat sitta vid en dator.

Men i fredags så bjöd en väninna mig och maken på mat! Det blev dansk fläskstek med nypotatis, rödkål, sås osv. Och dessutom var det förrätt och efterrätt med.
Jag satt en stund och funderade vad det var för "pinnar" hon hade lagt på steken!  

Kunde inte luska ut det så till slut fick jag fråga. Var tydligen svålen som var uppskuren så.  

Jahaaaaa, smakade på det men tyvärr klarade jag inte av att svälja det för svalgparesen men det var salt och gott.  

Vi pratade massor, både om vansinnigt roliga grejor men även om allvaret som nu har slagit till i min kropp!

Men det var en mycket trevlig kväll och när jag och maken kom hem så stöp vi båda två rakt ner i sängen och somnade som två klubbade träskpaddor  


 




#kulmedmiddaghosenvän

#levermetastaser

#fåkännaglädjeärviktigt


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards