Direktlänk till inlägg 19 juni 2016

GRÄDD-NÄBBAR :)

Av cija - 19 juni 2016 09:15

Igår var det en ångestfylld dag. Somnade dock av utmattning igårkväll och sov hyffsat hela natten.

Mår bättre idag men är väldigt trött, både i kropp men även i själen!  


Ska se vad jag orkar röja med idag. Försöker gå igenom förråd och slänga sådant som barnen redan nu säger att de inte kommer att vilja ha! Övrigt skänker jag bort så mycket jag kan, det viktiga är att det kommer till användning!


Häromdagen skulle jag fika på stan med en väninna såjag satt ute vid det fiket och väntade på henne.

Någon vid bordet intill hade druckit sitt kaffe men lämnat bakelsen. Detta uppskattades väldigt mycket av alla små gråsparvar som dök upp och lät sig väl smaka!

Kunde inte låta bli att fotografera dem för de var väldigt söta och väl värda lite bakelse med grädde  


   


#gråsparvar

#gräddnäbb

#levermetastaser


 
 
Misstossequeen

Misstossequeen

19 juni 2016 09:46

Kolla gärna in min Veckans blogg tävling där du kan nominera både din egna blogg och en av dina favoritbloggar! :)

http://nouw.com/misstossequeen

 
Ingen bild

Bibbi

19 juni 2016 10:11

Skönt att du mår bättre idag <3 Och sååå söta små fåglar <3

cija

22 juni 2016 21:10

Ja dom var helt underbara och så kunde man studera dem så nära

 
Vicki

Vicki

19 juni 2016 20:39

Inne och kikar i din blogg sätter ett tassavtryck efter mig.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

cija

22 juni 2016 21:12

Trevligt att se dig här. Ska ta mig ett kik i din blogg också :)
Välkommen åter! :)

 
deninrekampen

deninrekampen

20 juni 2016 21:01

Sv: Ja, så bra att det kan ta bort toppen på isberget så att säga. Sen att det är som ett "hjälpmedel" att ta sig vidare. För det stora jobbet ligger ju hos en själv, men att medicinen hjälper en att kunna göra det jobbet! :)

Hoppas allt är bra med dig, var rädd om dig!!
Kram

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

cija

22 juni 2016 21:15

Precis så är det! :)
Jo min behandling fortlöpte utan allergichock idag....puh!
Kram

 
Gröngöling2

Gröngöling2

22 juni 2016 09:52

Gräddnäbb var en ny fågelras för mig! Ser väldigt söta ut.
Förstår att det känns tungt, och att det också är tungt att gå igenom sina saker.
Stor kram <3

http://grongoling2.bloggplatsen.se

cija

22 juni 2016 21:11

Helt klart en jättefin fågelart :D
Jo det är tungt att gå igenom sina sakerm:(....var inte det jag hade behövt just nu :(
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cija - 9 december 2016 09:00

Att avhysa någon är inte så kul men i detta fall är det tyvärr ett måste. Fick ett bryt på sjukhuset när jag skulle ha mina cellgifter. Slutade med att personal kom på plats.  Vi pratade igenom det och jag drog i stora drag om allt som hänt. Dock v...

Av cija - 8 december 2016 21:30


Träffa läkaren för några dagar sedan. Hjälper inte detta cellgift är det hejdå!      Jag är i för dåligt skick för att gå på nästa! Han räknar med 2 ggr av nästa sort så stryker jag med av biverkningarna för de är så starka i den! I den jag h...

Av cija - 30 november 2016 20:20


Kom till slut hem från sjukhuset. Asih kom samma dag och besökte mig. Berättade vad de kunde bistå med. Jag var lite misstänksam men nu har det gått en tid och jag har fått mer insikt i vad de kan göra för mig! Var pigg när jag kom hem. Kände mig j...

Av cija - 12 november 2016 19:59

Fick senaste cytostatikan förra tisdagen. Fick den intravenöst....dvs genom venporten. Dagen efter var jag konstig i kroppen, hade lite ontöverallt men jag reagerade inte direkt. 2 dagar senare hade jag 39,1 i temp. Åkte till akuten och det såg u...

Av cija - 5 november 2016 16:17

När jag och maken var på vår planerade resa i Spanien så passade min bror, hans fru och min ena son på att fylla år. Men nu kom vi hem lite tidigare än beräknat så sonen fyllde år någon dag senare. Men då hade vi redan bokat in kalas helgen efter...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards