Alla inlägg den 12 juli 2016

Av cija - 12 juli 2016 07:00

En väninna till mig kör folkrace.
Nej, jag tänker inte börja köra det.   Det räcker med att jag kör mc! Verkar vara lugnare att köra motorcykel än folkrace


Maken blev dock nyfiken på hennes  bil så han tråcklade sig in i den trots att det uppenbart inte var det enklaste för honom. Är ju inte direkt det rymligaste sätet som fanns där och så var där skydd på sidorna av sätet.
Han lyckades t.o.m starta bilen. Men hur svårt var det? En stor rosa nyckel att vrida på. Gick inte att missa den
Sen kom det ett större problem för honom. Han kom inte ut därifrån.  
Han försökte och försökte och fick till slut hjälp av bilens ägare som gav honom en hjälpande hand!
Jag avstod att sätta mig där för då hade jag säkert suttit kvar där fortfarande

Utöver detta så fick vi supergod äppelkaka till fika   

Var en trevlig eftermiddag med många skratt och tokigheter


   

Inte det enklaste att att sig ut och det blir inte lättare av att man inte kan hålla sig för skratt


#folkrace

#sivansbil


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards