Alla inlägg den 17 juli 2016

Av cija - 17 juli 2016 21:11

Har varit på ett kalas i helgen. Det var ett syskonpar som fyllde år.
Dock kunde inte min ena son vara med men de andra 2 följde med.
God mat, mycket skratt och mycket folk. Var väldigt trevligt!  

Och så dansade födelsdagspersonerna till en låt när alla gästerna sjöng!   
Kvällen gick jättefort och jag är så glad att jag orkade vara med hela tiden!
Väl hemma kom mina söner på att de skulle utmana varandra på en fight.   

Resten av helgen har jag varit hemma, tagit det lugnt och verkligen försökt hushålla med den lilla energin som nu börjar så smått att komma tillbaka innan det är dags att dränka den igen i cellgifter!  

Var dock ute idag och småpillade med lite rostfläckar på bilen ihop med yngsta sonen.
Det var väl ungefär det jag orkade med.   Har vilat mellan varven men faktiskt inte sovit under dagen. Har även orkat vara med att planera veckans mat och det är längesedan jag orkade det (känns iaf längesedan!)!
Så lite mer energi har återvänt nu men det gäller att hushålla med den.
De starkare smärtstillande till natten har gjort att sömnen blivit lite mer sammanhängande vilket är bra!

 

De dansade minsann bra   


 


 

 

Snygg frisyr man har fått numera. Känns som om jag har både mittbena och sidbena på samma ställe!


#snyggfrisyrjagvet
#rostpåbilen
#födelsadagsfest



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards