Alla inlägg den 30 juli 2016

Av cija - 30 juli 2016 07:00

Gav oss iväg mot Åland.   
Stannade till vid Gränna och köpte polkagrisar innan vi åt en bit mat där vi hade fin utsikt över Visingsö i Vättern.

För att underlätta för mig så mellanlandade vi i Norrtälje. Sov där på hotell Roslagen.

Maten var mycket god men städningen av rummen var riktigt dålig. Sängkläderna var dock rena.
Men golven var smutsiga och på glasen var det fullt med gamla läppstiftsmärken.  
De fick iallafall komma med nya muggar till oss!!
Dock inget hotell jag rekommenderar om man vill ha rent runt sig.


Jag plockade upp de största dammtussarna inne i duschen och dushade bort all grus som fanns där innan jag själv tog mig en snabb dusch.  
Personalen i receptionen var dock trevliga och tillmötesgående.
Både jag och ena sonen sov illa på natten då min make snarkar vansinnigt mycket.
Så jag och sonen var rätt trötta dagen efter vilket inte maken var! 

På kvällen spelade jag och maken minigolf. Lite rolig och annorlunda bana! Eftersom maken har tävlingsinstinkt så vägrade jag spela om vi skulle räkna poäng för jag vet att han blir så sur om han förlorar.
Så vi spelade utan räkna poäng och det var både trevligare och roligare.  

Det var väldigt varmt hela denna dagen och såklart var det varmt i rummet också...hela natten!! Puh!

 

 

Svårt att välja....

 

En bit mat med utsikt över Visingsö

 

   

Maken fick börja spelet

 

 

Den fräschaste muggen på rummet   

 

 

#hotellroslageninorrtälje

#minigolf

#polkagrisar

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards