Direktlänk till inlägg 31 augusti 2016

VIRITUAL WORLD

Av cija - 31 augusti 2016 12:00

Vi blev hembjudna till min äldsta son för att fika och testa en ny grej.


Hann komma in, säga hej och så fick jag en "hjälm" på skallen med glasögon och fördes in i en viritual world.

Där stod jag mitt på golvet med hjälm, hörlurar och handkontroller.

Mitt första uppdrag var att döda zoombies  

Sen fick jag i uppdrag att desarmera en bomb. Det var betydligt roligare än dess zoombies. Men jag hade svårt att hålla reda på alla knappar.

Och när jag såg ett skrivbord i den virtuella världen så var jag på väg att lägga kontrollen där så detvar tur att man hade dem fast om handlederna!  


Sonen skickade även in sina syskon och min make in i denna värld!

Måste medge att det såg lite kul ut när de andra fäktade hejvilt efter zoombies. Så kul kan det väl inte ha sett ut när jag fäktade....???? Eller?!  

Måste medge att det var en intressant sak att prova på och det vill jag gärna testa igen!

 

     

 

#dödazoombies

#virtuellvärld


   

 
 
Annie

Annie

31 augusti 2016 15:03

Roliga bilder ;)
Kan tänka mig att det är lite kul tidsfördriv, man får byta "värld" för att tag .. ;)
Har aldrig provat själv :)

Sv: Du är en kämpe<3

Jag har nog själv lite svårt för "acceptansen" men det har nog mycket att göra med att jag inte fått någon diagnos.

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

cija

31 augusti 2016 20:25

Det var lite konstigt i början men väldigt mysko att se möbler som egentligen inte var där hahaha. När man väl får en diagnos har man enklare att acceptera efter ett tag! Kram

 
Annelie

Annelie

1 september 2016 00:25

Tack för din kommentar hos mig..
Detta du testade på, måste ändå vara riktigt roligt, skulle jag också vilja testa.
Vad är det för något, är det ett tv-spel eller vad..??

Har läst din presentation,,, ja vad ska jag säga.. jag ryste när jag läste om din sjukdomshistoria. :o((

Skickar kramar från en annan skånska (iofs inflyttad, från Värmland)

http://gifta6570.bloggplatsen.se

cija

2 september 2016 14:53

Sonen som har köpt grejorna. Det är nog olika spel. Via datorn, inte Tv-spel. Ja, min sjukdomshistoria är ju inte den roligaste :( Så du hamnade i den skånska myllan :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cija - 9 december 2016 09:00

Att avhysa någon är inte så kul men i detta fall är det tyvärr ett måste. Fick ett bryt på sjukhuset när jag skulle ha mina cellgifter. Slutade med att personal kom på plats.  Vi pratade igenom det och jag drog i stora drag om allt som hänt. Dock v...

Av cija - 8 december 2016 21:30


Träffa läkaren för några dagar sedan. Hjälper inte detta cellgift är det hejdå!      Jag är i för dåligt skick för att gå på nästa! Han räknar med 2 ggr av nästa sort så stryker jag med av biverkningarna för de är så starka i den! I den jag h...

Av cija - 30 november 2016 20:20


Kom till slut hem från sjukhuset. Asih kom samma dag och besökte mig. Berättade vad de kunde bistå med. Jag var lite misstänksam men nu har det gått en tid och jag har fått mer insikt i vad de kan göra för mig! Var pigg när jag kom hem. Kände mig j...

Av cija - 12 november 2016 19:59

Fick senaste cytostatikan förra tisdagen. Fick den intravenöst....dvs genom venporten. Dagen efter var jag konstig i kroppen, hade lite ontöverallt men jag reagerade inte direkt. 2 dagar senare hade jag 39,1 i temp. Åkte till akuten och det såg u...

Av cija - 5 november 2016 16:17

När jag och maken var på vår planerade resa i Spanien så passade min bror, hans fru och min ena son på att fylla år. Men nu kom vi hem lite tidigare än beräknat så sonen fyllde år någon dag senare. Men då hade vi redan bokat in kalas helgen efter...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards