Alla inlägg den 1 september 2016

Av cija - 1 september 2016 07:00

Glöm inte att andas....

Det är titeln på en bok!  


Jag och maken var inbjuden på en smygrelease av en bok skriven om Emma Pettersson.
Det var en trevlig tillställning och det var underbart att träffa tjejen igen men även hennes mamma och syster.

Jag minns när jag såg henne första gången. Hon är jämnårig med min ena son.
Jag kunde inte förstå hur någon kan göra så mot någon annan människa.

Vill du läsa mer om vad som hände Emma kan du utan problem googla t.ex "Emma Pettersson Näsby fält" och då får du också fram händelsen runt Emma.

Men nu har hon gett ut en bok och hennes spökskrivare var och intervjuade mig (och flera andra) inför denna bok.
Emma kallar mig för Cia (vilket många av mina vänner också gör) och därför är det också det namnet som används på mig där jag nämns i boken.
Det medföljer även en cd i boken och låtarna är väldigt bra och mina tårar kom när jag lyssnade på dem! 
Jag rekommenderar verkligen boken!  


 
  


#emmapettersson

#glöminteattandas

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards