Alla inlägg den 15 september 2016

Av cija - 15 september 2016 11:19

Fick behandling i veckan.
Det hela avlöpte bra. Inga stopp i slangen och inga andra problem.
Men denna gången blev jag enormt trött efteråt. Brukar bli trött men inte så här illa.  
Kanske jag sögs ut på energi under söndagen så jag inte hade någon kvar redan innan behandlingen?!

Denna trötthet sitter fortfarande i trots det gått några dagar!
Har så svårt att hålla mig vaken!

Har med hjälp av ett par av barnen gjort caporten oattraktiv för igelkotten. Fixade till en hörna i min trädgård för den men nehe, den hörnan dög nog inte!   Nåja, finns andra hörnor så den kan bygga som den vill!

Ena sonen har tagit trimmern och trimmat bort hårtestarna på mig men det var knepigt att klippa med maskinen då mina strån bara smet undan så han fick kämpa med saxen också.
Så nu ser jag ut som en vithårig liten fjunig igelkott på skallen. Bättre det än att se ut som en vild struts på skallen sa någon till mig!

Mina naglar är bedrövliga nu. Använder nagelförstärkning och lite skyddande lack på dem.


   



#bedrövliganaglar

#fuckcancer

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards