Alla inlägg den 5 november 2016

Av cija - 5 november 2016 16:17

När jag och maken var på vår planerade resa i Spanien så passade min bror, hans fru och min ena son på att fylla år.

Men nu kom vi hem lite tidigare än beräknat så sonen fyllde år någon dag senare.

Men då hade vi redan bokat in kalas helgen efter så dagen innan min behandling så hade vi ett litet kalas här för dem alla 3.


Det skulle vara bara kakor men i sista stund beslöt vi oss för att ha fruktsallad istället för tårta.

Blev uppskattat 

Kalaset var trevligt. Mycket skratt och väldigt god fruktsalla om jag får säga det själv  


 

2 kusiner i soffan


 

2 andra kusiner


 

En morbror, en förkyld son och en son som jobbar natt (och sover på dagen)



#älskadeungar

#älskadebror

#kusiner

#kalas




Av cija - 5 november 2016 16:05

Det är nu 4 dagar sedan jag fick jag behandling. Den första som var intravenös med denna sorten.

Visade sig att mina leverprover blir bara sämre och nu var även provet för gallgången sämre.
Det blev bestämt att det skulle utredas med ultraljud för att se hur katastrofalt det är i levern.
Såg att leverproverna hade börjat bli sämre redan innan Spanien så det var på väg redan då.

Jag tror inte på cytostatika. Orsak är att det ännu inte kunnat visa sig ge effekt på mig!
Verkar som att min kropp inte är mottaglig för cytoastatika.


Men det har hänt en del dessa dagar sedan jag fick cytostatikan.


Berättar senare i blogginlägg.



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards