Alla inlägg den 30 november 2016

Av cija - 30 november 2016 20:20

Kom till slut hem från sjukhuset. Asih kom samma dag och besökte mig. Berättade vad de kunde bistå med. Jag var lite misstänksam men nu har det gått en tid och jag har fått mer insikt i vad de kan göra för mig!

Var pigg när jag kom hem. Kände mig ju så frisk.

Fast jag vet att jag är så väldigt sjuk kände jag mig frisk.


Var t.o.m med på en liten bloggmingel i Malmö. Tog med rollatorn så jag hade något att sitta på vid behov. Men det var trevligt att komma iväg lite!

 

 


Men så kom dagen för cellgifter och efter det så fick jag feber. Dag ut och dag in...feber! Orkade inget till slut. Håglös! Utan energi! Är detta slutet tänkte jag!?

Och samtidigt så fasades kortisonet ut och smärtorna kom tillbaka i magen.


Så i helgen fick ASIH mycket att göra. In med antibiotika i försök att få ner febern, blodprover togs och till slut fick de sätta in kortison i hög dos igen för att putta tillbaka feber och smärtor.


Igår var vi på läkarbesök på onkologen. Fick egentligen inte veta något nytt.

De vill ge mer cellgifter. Ja, dessa cellgifter lär bli min död!!!

Levern är dubbelt så stor som den borde vara och är i väldigt dåligt skick.

Så hela jag är i väldigt dåligt skick så igår fick det inte ges några nya cellgifter!


Har mer ont nu än när jag kom hem från sjukhuset så morfinet ökas på.


#fuckcancer

#bloggmingelmalmö

#scandictriangeln

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards