Alla inlägg den 8 september 2015

Av cija - 8 september 2015 21:08

Att laxera är inte kul.

Att behöva dricka 4 liter laxeringsmedel tar även det på krafterna.

Att dessutom gärna dricka ett par liter vätska till utöver det....huuu


Nu har jag fått i mig de 4 litrarna och kanske en liter till.


Men även om de mesta kommit ut igen (heter ju inte laxering för ingenting) så känner jag verkligen inte att jag behöver dricka mer idag.

Känner mig trött och sliten efter att ha pimplat i mig all den vätskan. Orkar knappt skriva här ens.


Nu återstår några toalettbesök till och sen hoppas jag att magen har tömts helt så jag kan lägga mig och läsa lite i min bok "Sandmannen". Är på slutet nu och det är ju spännande.


Hoppas jag slipper springa på toa inatt....   

Imorgon är det dagen för koloskopi. Måtte det inte visa något farligt!!!! Är så orolig för detta!!!


Av cija - 8 september 2015 14:27

 


När jag var på SPA för ett tag sedan så upptäckte jag att min hud gillade både peelingen och sheasmöret.

Så jag beställde  detta.

Dock blev det inte sheasmöret utan en spray med olja i som jag ändå tänkte testa och så hoppas jag att de kan beställa hem just sheasmöret med.
Jag är ju så supertorr av medicineringen men detta märke verkar fungera bra på mig.


Idag var jag och hämtade det. Kostade en hel del men det är också drygt och inte så att det tar slut efter en vecka eller så. Och det viktigaste är att det fungerar på mig, är bra produkter och inte massa gifter i det.

Så efter min koloskopi imorgon är klar och jag börjar hämta andan så ska jag ta och använda mina nyinköpta produkter.


På fredag ska jag dock operera en bit på ögonlocket. Men det är inte en stor operation utan ska kunna gå rätt snabbt. Måtte det bli bra också!!!


 

#peeling #sothys

#hudvård #torrhud
#bodyelixir

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards