Alla inlägg den 12 maj 2016

Av cija - 12 maj 2016 20:14

Var på GeKås igår. Där var verkligen inte mycket folk så vi hade gott om plats att strosa runt på. Berodde kanske på att det var så varmt ute så många hellre for till havet!
Jag blev dock besviken på damavdelningen, kändes inte som att det var något som var i min smak alls och inte ens i min nya storlek.   

Men jag hittade till slut iallafall 3 par piratbyxor och ett par snygga skärp. Utöver det så blev det bl.a grensåg, grenklippare, ogräsduk, filtduk, vattenpass, brandsläckare, brandfiltar, nagelfilar, en rosa snygg sekatör, rosa trädgårdshandskar   , doftljus, lite kläder till maken, nagellack, saltvattenspray till håret, massa strumpor till bl.a söner och make.   Var såklart mera än detta. Men även om jag inte hittade direkt något till mig så blev jag jag ändå nöjd med mina köp! Värre var det för plånboken  


 

Inte mycket trängsel här inte   


Min tjusiga sekatör.   
Har provat den idag och den var riktigt vass!


 

Ett par nagellack och så lite nagelfilar med kul motiv på!


 

Lite doftljus som ändrar färg.


   

Detta ljuset luktar väldigt gott.


 

En brandfilt var till sönerna som bor i egna lägenheter.


 

Sa till mina söner att jag ville ha en bra bild på dem. Det tog dem 1 microsekund  att ändra position precis när jag skulle ta fotot på dem!!!  



#gekås

#rosasekatör

#fotograferaminabarn

#brandsläckareärviktigt

#brandfiltärviktigt





Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards