Alla inlägg den 3 juli 2016

Av cija - 3 juli 2016 21:06

Nu är helgen i princip över.
Haft mycket smärtor och med det kom även dödsångesten farande så 2 nätter med dålig sömn blev det i helgen.  

Men vi blev även bjudna på kalas som idag och det var trevligt! Mitt i allt så kom det ett åskoväder med massa regn. Tycker det verkar inte göra så mycket mer än regna. Men det är tyvärr ofta så....börjar det regna i Sverige på sommaren så slutar det knappt förrän till hösten...eller vintern.... 
Har börjat få en hel del näsblod. Och även mer och mer ont där levern sitter.  
Ska ta upp en del av det på onsdag när jag ska ha behandling.
Men först nästa månad får jag min "dom" om hur det ser ut i levern och alla andra organ så innan dess kan ingen göra något åt det.
Jo, de kan ge mig starkare smärtstillande men jag försöker undvika att ta det.

Hoppas på att det trots allt regn ändå ska bli fint väder snart.
Ska äntligen få tillfälle att vistas vid havet vid en stuga.  

Saknar havet oerhört mycket och är så glad att jag kan få tillgång att vara vid havet några dagar. Det betyder mycket för mig!  

 

 

#havet

#smärtor

#födelsedagarärkul

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards