Alla inlägg den 14 september 2015

Av cija - 14 september 2015 15:09

Det är väl konstigt vad man hittar på saker man måste fira ständigt och jämt numera.

Så var det aldrig innan min cancer. Då firade man stora helger och födelsedagar. Sen var det inte mer.  

Nu kommer jag på massa dagar man kan fira  
Idag var det min sista dag på första omgången arbetsträning. Kan man fira det på något vis?

Jadå det kan man!

Man kan köpa sig ett par snygga trädgårdsbyxor för att fira. Så sköna att ha på sig.   

Man kan dra ihop dem runt anklarna  med hjälp av kardborreband vilket underlättar när man är i rabatterna.

Kostade en del absolut. Men jag köpte dem med bra rabatt   

Här är deras hemsida om du är intresserad av att kika in vad de har:

http://www.gardengirl.se

 

#arbetsbyxor
#blommor
#trädgårdskläder

Av cija - 14 september 2015 14:53

Var idag och köpte en box att ha mobiler i.
Är så trött på vissa (är ett fåtal men ändå för många) vänner som mitt i en konversation måste plötsligt svara på mail "från mamma", svara akut på varenda sms från sina vuxna barn/kompisar osv. Och så fort deras armband "burrar" på dem så bara måste de kasta sig över mobilen och kolla. Har upptäckt att jag enbart ser kvinnor med detta armband (fotboja?) eller så döljer männen sina väl!!!
Eller börjar surfa när man ska umgås med dem över en fika.  

Nu får det vara nog känner jag!

Jag vill kunna umgås UTAN mobiler!! Kunna äta UTAN mobiler!!   

Så idag köpte jag denna och den var ju riktigt fin.  

89 kr på Mixhuset i Hässleholm.
www.mixhuset.se


Så nu står den på hallbordet. Går även att hänga på väggen men för min del går det bra att ha den på bordet så den syns när alla går in.  

 


#mobiler
#boxförmobiler

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards