Alla inlägg den 9 februari 2016

Av cija - 9 februari 2016 22:10

Jobbade idag och efter arbetstiden var slut så var jag kvar i 30 minuter på arbetsträning.
Tog ut mig alldeles för mycket förra veckan så jag får på något vis försöka börja om från början igen!  

Jag tyckte att jag hade sån energi och att allt flöt och tänkte att det skulle vara en baggis att arbetsträna upp mig till 50%.

Jag gillar verkligen mitt jobb och vill vara där! Och så bara blev jag yr och blek istället....slutade med att jag stenhårt fick hålla mina arbetstider i fredags och igår för att inte må sämre.


Idag när jag kom hem efter jobbet så somnade jag vid bordet, slog skallen i bordskivan så jag vakna till, masade mig in i sängen och bara somnade......i TVÅ timmar!!!  


Sen tvingade jag mig upp för att laga mat till mig och sonen. Och så fick maken sin mat när han kom hem från jobbet.

Det blev att laga ärtbiffar idag. Sonen tyckte de såg helläskiga ut!   

Och visst ser de lite "giftiga" ut. Men de var faktiskt jättegoda, inte torra vilket jag trodde de skulle vara.
Vi skulle ha hemmagjord potatismos till det men jag blev vansinnigt sugen på pulvermos så det fick bli det istället!
Längesedan jag åt det då vi normalt alltid gör vår egen potatismos!


På kvällen var det yoga och där somnade jag till när vi låg i vila!


Har varit hos bilmekanikern med min bil. De har fotograferat bilen och alla låsen. Nu ska de göra en beräkning på vad det kommer att kosta!

Jag illvägrar få bilen inlöst och detta har han som tog emot anmälan skrivit i papprena med. Jag gillar min bil och hon har inte körts så mycket trots hon är 20 år gammal.

 
  

#bilmekanikern
#ärtbiffar
#middagsmat
#yogaärskönt
#arbetsträning

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards