Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av cija - 15 oktober 2014 17:05

Idag är det dagen före cellgiftsträsket.

Har börjat preparera mig med kortison. Imorgon är det taxi till sjukan och ena sonen följer med liksom min rollator.


2 gånger till och sen ska det vara över med cellgiftet....för denna gång. Man vet inte om framtiden!
Mitt kvarvarande bröst oroar mig lite för det gör ont och är lite mysko.

Idag ringde min kompis och var aningen uppriven. Hon har fått en kallelse efter mammografin att komma till extra kontroll. Och det tråkiga är att enda referensen på bröstcancer hon har är ...mig!
Jag försökte förklara att det inte innebär elak, aggressiv, snabbväxande tumör för att hon får den kallelsen.
Kan vara något godartat istället!
Så jag o min rullator ska med henne på undersökningen. Det är bara några få dagar efter jag fått mitt cellgift så jag lär behöva både mina superstarka smärtsillande o rollatorn.
Men vad gör man inte för en väninna????

Var dag och hälsade på mitt lilla håriga barnbarn. Det är en katt! Jag har inga mänsliga barnbarn...än. Så jag får vara nöjd med detta barnbarn sålänge.  
 





Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards