Alla inlägg den 15 maj 2015

Av cija - 15 maj 2015 22:06

Idag var jag och utbytesstudenten på shopping. Jag behövde ett par klänningar eftersom jag pga cancerbehandlingen gått upp i vikt och ingen av mina gamla klänningar passar mig längre!
Och snart ska jag fira min försenade födelsedag och vill känna att jag har något på mig som passar min....barbamamma-kropp!

Kikade runt i alla tänkbara affärer.

Hittade en klänning i en finare butik....kostat 1290 kr och såldes för betydligt mindre.

Kunde inte låta att prova och jag kände mig riktigt kvinnlig och fin i den. Bär ju sälllan protes pga såret är så illa sytt så jag fick en scarfs och lägga där så jag kunde se hur klänningen såg ut med två bröst   
Dock är det inte så mycket rörelseyta i den när man har den på sig. Men jag köpte den. Följde med ett tunt skärp också.


Sen in i nästa butik där jag hittade en kofta som jag föll för och bara ville köpa....så det gjorde jag. Den passade bra till klänningen.


Sen var det smycken. Hittade 2 halsband. Ett kortare och ett längre. Båda passade till klänningen så jag köpte båda två. 100 kr för båda halsbanden.


Kom till den sista affären och DÄR såg jag en klänning jag kände kunde vara något för mig till min fest.
Blå med tyg i flera lager. Den till höger på bilden.
Provade den, stoppade en scarfs där protesen ska sitta även här för att få rätt fall på klänningen.
Och bestämde mig på stående fot för mig själv att detta är den kklänning jag ska ha på kalaset. Lagom röreslevidd med tanke på att vi ska ha en del lekar också på festen/kalaset   
Den inköpta koftan passade även till denna klänningen och så gjorde även det ena halsbandet.

Lyckad shoppingdag.  

 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards