Alla inlägg den 26 maj 2015

Av cija - 26 maj 2015 12:34

Idag hatar jag en del av den där antihormonpillan som gör att man helt plötsligt sväller som en ballong om magen och det utan att vara gravid!!!!
Känner mig befruktad av antihormon-piller   

Den där pillan som ger vissa kvinnor enorma vallningar....o en mindre del får närapå frostskador.
Jag tillhör dem som fryser mer än vanligt men får väl vara glad att de där vallningarna är väldigt få o inte så hemska. Men brrrr.......frosten biter.....

För säkerhets skull så blir man också stel i lederna o det gör minsann ont.  
Kramp i vaderna är också spännande att få mitt i natten.....fnys....
Men den där magen.......suck.....aldrig varit så fet som jag är nu ju.....snyft.....
Måste köpa nya sommarkläder......så jag slipper gå runt i lakan o leka att jag är på toga-party!!!!

Jag känner inte igen min egen kropp längre.....och att banta är inte så lätt numera när man käkar dessa piller.....

Menmen.....ska ju "bara" ha dom i 10 år så när jag går i pension.....DÅ får jag banta!!!
Och man får ju hoppas att de gör det de ska rent medicinskt sett....!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards