Alla inlägg den 17 juni 2015

Av cija - 17 juni 2015 14:54

 


Vill verkligen ha denna!!
Men den kostar ca 400 kr.

Fast än är det ju ingen sol o sommar så den behövs inte än men en dag så.....

Ogillar kepsar men denna var lite annorlunda.


Kanske kan önska mig den i för tidig julklapp?   

Av cija - 17 juni 2015 14:47

Dagen började med spänning.

Låg i lymfpressen 1 timme och sen skulle jag ha på min tighta rosa armstrumpa och handske.

Gick in till var o en i huset men alla sov.....till slut hittade jag någon som råkade kika med ena ögat när jag var i hans rum så jag kastade mig genast mot honom o sa "hjälp mig med denna".

Han hjälpte mig med armstrumpan, handsken fixade jag själv.


Nåja det töjer sig väl lite i det där tyget....tills jag tvättat den för då är den väl som jeans....tight igen!?

Satt och fixade lite på datorn och när jag var klar hann jag fundera på att putsa fönster......
men OJ, vilken otur.....det började regna samma sekund!!!! Mohahaha.....


Min katt ska in i huset....ut ur huset....in i huset....ut ur huset.....

Att han orkar   


Det händer att alla går runt och frågar varandra var katten är emellanåt   


Men vad gör vi inte för allas vår lille piratkatt.....lille och lille...han väger ju en hel del den "lille" katten.


 
  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards