Alla inlägg den 25 juni 2015

Av cija - 25 juni 2015 19:51

Igår var det en heldag på sjukhuset.


Åkte in dit tidigt för att vara på ett samtal....sen var det sjukgymnastik....slängde i mig lite sallad till lunch och en banan.
Sen gick jag till onkologens väntrum för jag skulle ha behandling.

Tog upp en tidning och PANG....där kom den där hopplösa och irriterande tröttheten igen. Sådan trötthet som kroppen vägrar att motstå.
Så vad hände? Jo jag kunde inte ens bläddra i tidningen för inget i kroppen lydde.

La i från mig tidningen och la huvudet på min rollator.....och SOMNADE!!!


En ssk från onkologen kom fram till mig och väckte mig. Hjälpte mig in till en säng på ett av rummen, där somnade jag nästan direkt.
Sov en halvtimme och sen kom samma sköterska och så koppla hon på behandlingen.

Då bärjade jag vakna så smått.

Men fy för dessa tröttheter.....jag har inte en chans att hålla mig vaken ju    


Efter behandling så fick jag vänta på bil i en timme....puh....men då var jag iaf vaken!   


 

Trött....trött...tröttast....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards