Alla inlägg den 23 februari 2016

Av cija - 23 februari 2016 15:16

Efter jobbet och arbetsträningen å somnade jag igen som jag brukar när jag kom hem.

 

Hann sova i nästan 2 timmar och sen ringde det på dörren. Det var postmannen som stod där med min post inkl Testagram-paketet.
Bra att han ringde på så jag kom upp igen  

Har haft uppehåll ett par månader med Testagram-boxen för jag tyckte det kändes som att det kom samma saker hela tiden.


Vet inte om det var så mycket bättre denna gången om jag nu ska utgå ifrån mig själv.
Det finns alltid olika smaker på saker och ting men just denna var inte så tillägnad mig  

 

Vaseline intensive care - Har inte hunnit använda upp den förra vi fick. Men de är bra och jag är väldigt nöjd med den förra.

 

SB12 Boost tugummi - Får se om jag kan ge bort det. Jag tuggar ytterst sällan tuggummi och har den turen att inte ha dålig andedräkt vilket detta ska motarbeta.

 

Vitaminwell free ride - smakade jag lite på men det var inte heller något för mig då där är kolsyra. Sonen gillade den!

 

Green Choice Organic Peanut Butter Crunchy - ingen av oss här äter det. Kommer att ge bort den och vilja ha omdöme på den.

 

Läkerol ginger lime - Kan säkert vara bra när man får halsont vid förkylning så den får vi hålla lite på.

 

Nellie Dellies. Osötat men sötat med stevia. Jag fick inte riktigt ihop det. Tog en bit och konstaterade att den var inget för mig. Maken får testa när han kommer hem.

 

Gainomax Protein low carb bar- den var god och det tyckte sonen med så den försvann in med honom till hans rum. Men jag hann få en bit!!  

 

Gainomax kvarg -  Fick en kupong så nästa gång jag ska till affären får jag ta den med mig. Kvarg naturell tycker jag om så då kanske jag gillar detta med   


 


#TestagramS

#vaselin

#SB12boost

#vitaminwellfree

#greenchoice

#läkerol

#makespeopletalk

#nelliedellies

#gainomax

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards