Alla inlägg den 15 januari 2016

Av cija - 15 januari 2016 18:55

Jobbade idag. Fick till slut också tag på Försäkringskassan så nästa vecka hoppas jag det blir en planering för uppgång till halvtid.
Ser fram emot detta.


Just nu är jag fruktansvärt trött.  Har en hel del huvudvärk och yrsel. Känns som att jag gått igenom en cellgift-omgång med all den där tröttheten jag hade då.

Tog emot en utbytesstudent och det tog enormt på mina krafter då det var otroligt mycket negativitet från studentens sida gentemot mig och familjen.
Vi har dock haft samtal om detta och hon säger själv att hon betett sig gräsligt.
Kan bara hoppas att det blir bättre nu och att jag kan få tillbaka min energi och glädje igen!
Saknar den i massor!!!!
Har liksom ingen energi att laga mat, pyssla, baka och allt sånt som jag brukar göra.

Men jag piggna till lite ikväll när en kompis kom med fastlagsbullar. Att sockret på locket hade smält gjorde inget. Fastlagsbullen gick ner ändå!  


 

#Semlor
#utbytesstudent




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards