Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av cija - 1 oktober 2015 10:59

Många har frågat mig sedan jag fick min bröstcancer om skillnaden på dessa olika rosa band.

Så jag vill passa på att berätta det här med.


Här nedan är 2 olika rosa band.

Intäkterna för det band som är helt rosa går till Bröstcancerfonden medans intäkterna för det designade bandet får till Cancerfonden.
Men låt inte det ena utesluta det andra.....köp båda vetja   
Varför inte ge bort till någon du tycker om? I julklapp? Gå-bort-present?

 


#fuckcancer

#rosabandet

#bröstcancerfonden

#cancerfonden


Av cija - 1 oktober 2015 10:32

Idag är det den 1 oktober och idag börjar den internationella bröstcancermånaden.


Jag och en väninna ska iväg på modevisning ikväll. Där ska det även säljas en kalender som jag är med i.
Alla som ställt upp på detta har gjort det helt ideellt men det har faktikst varit enbart roligt att kunna få ställa upp.

Jag är inte med på framsidan men inne i kalendern har jag en alldeles egen månad   

 

Så här ser kalendern ut på utsidan.

 
Lite suddig och bara en bit av bilden men detta är den som är med i kalendern på ena månaden.


#fuckcancer
#kalender
#bröstcancer

#bröstcancermånad

#fotografåsasiller

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards